Tuesday 15 May 2012

Berkawan dengan SUAMI ORG..!!

Ok.. Tajuk ni macam PANAS je kan.. Berkawan, berkenal-kenal..or Bercinta dengan suami org? Perghhh...sangat la damn..sialan..!! Selalu aku baca je kat dalam paper..magazine..tp tak sangka kawan terdekat aku pun tersangkut jugak dengan suami org ni..and aku pun tak terkecuali..tp nasib iman aku masih kuat..berjaya jugak aku tepis okeh!

Bagi aku, bukan lelaki je yang kita kena salahkan..tp side perempuan jgk..girlfriendnya and tak terkecuali sang isteri.. YES.. isteri..kadang-kadang kita lupa,ade sebab kenapa lelaki tu cari lain walaupun fitrahnya lelaki memang gatal..tp kalau cinta n sayang die setebal buku teks tingkatan 6,die mesti akan pikir banyak kali kalau nak mendua! kecuali die memang berwawasan tinggi nak mencapai "bintang" di langit..

Hmmm..tak tahu la nak ckp tp aku selagi boleh aku cuba kuatkan lagi iman aku supaya jauhkan diri dari kegatalan dia..!! Ahhh..tau la aku ni single..ciskek betul..!! Apepun aku tak ade idea sebenarnya..sambung nanti2 la ade benda nak cerita..NEXT

No comments:

Post a Comment