Friday 17 February 2012

tak sukeeee shila amzah n sharnaz

Ok. tajuk mcm "ganfang" je kan.. ahaks.. Ok cite psl shila amzah anak ND lala tu.. mula-mula kenal die time budak lg die tu.. gigi pun ade sikit JONG lg.. lepas tu die masuk OIAM... pun tak suka walo time tu die dh start cantik.. suara boleh tahan la tp over.. kira benci tahap gaban la ni..TUP-TUP jatuh suka dengar suara die kat youtube.. WOW!! aku pun follow die..twitter aku follow.. tgk die balas tweet peminat die,aku dpt rasa die ni tak sombong..tiba-tiba die dgn sharnaz kena gosip bercinta.. aku suke sgn mamat tu aku mmg adore la...hensem!! muke baik je..tp lepas declare bf/gf aku tgk shila dh lain.. peluk2..gedik2..org lain pun becinta jugak tp tak pulun mcm dorang.. ramai peminat yg tegur n siap ade buat surat teguran lg..ingat dorang nk mintak maaf la tp harammmm... tgk2 dorang emo lg2 mamat tu..siap kutuk org keje kilang n supermarket lg..mmg la tak ckp terang2 tp org x bodoh boleh nilai.. terus hilang minat tp datang mual.. kepada dua org 2..anda public figure so jaga la batas2 hubungan tu baik2..kalo kawin alhamdullillah...kalo tak jadi, MALU ok. BYE

No comments:

Post a Comment