Tuesday 21 June 2011

Gasssstrikkkkkkkkk....

Plan 4 today ialah mau puasa... kunci jam pukul 5 utk bangun sahur.. tottt tettt toootttt teeeett (pelik je bunyi alarm aku) bangun!! yes...bangun la dengan terpisat2.. bukak je pintu bilik, ala mangkuk2 ni (housemate n kwn2) ade kat bawah rumah so di sebabkan aku ni pemalu,aku decide utk sambung tidur n x jadi sahur (puasa tetap puasa)... sampai je ofis, perut mula tunjuk taringnya..miawwww..hehehehe.. i was like, babe u shud breaking ur fast...rite now! ok aku pun p la bancuh milo... cari kudapan... selamat la aku berbuka pada bukan waktu azan maghrib.. hehehe.. aku ni dulu xde pun gastrik ni,sejak putus dengan my ex past 2 years, aku terkena sakit ni.. terima je la seadanya.. keje.. keje... keje... boring la keje mcm aku ni tapi nak buat mcm mana... i'm having my 1901 on my lunch.. yummmyyy yau!! my favereto.. 5.30pm.... sepatutnya dh blk meredah jam di road tp aku meredah kerja di ofis... huwaaaaaaa!!! at 7pm aku kemas2 utk pulang... cewahhh... i saw someone.. hehehe.. (mode miang) i don't know why.. but i like TET TET so much.. LIKE ok.. no LOVE!! yeah..few years back i admit that i had a relationship with my same gender..OMG!! i don't know how it happened.. i don't remember.. but i love THEM much! them?? yes... true... more than 1 person that i love at that time.. muda remaja masa 2 so aku pun tersesat... n aku sempat patah balik ke jalan yg lurus lepas 2.. hehehe.. tp hubungan yg straight itu juga x kesampaian.. aduhhh keciwa!! dh takdir aku mcm ni kot... aku ni nk kategori straight x jugak sebab aku suka tgk sama jenis mcm aku.. SUKE doesnt mean anything rite... tp 2la tabiat SUKE 2 aku cuba buang,masih x boleh... tp, dlm hati ni masih impikan MAN.. still looking for.. yg 2 aku bit fussy ckit... TET TET yg aku suke tgk 2,dia... erm... biasa2 je.. cute! 2 yg aku suke tgk die.. x salah rasanya kot.. lumrah alam la kan.. dh laki zaman sekarang x ramai.. yg hensem pun gay... huhuhu... buat TET TET, aku nk sgt tgk dia bahagia.. aku suke dpt tgk die hepy.. thats all i want.. (mcm angau pun ye aku ni) haisss..ok la.. dari aku terus merepek,baik aku stop!

2 comments:

  1. @rohaya md ishak rohaya or wassoeva.. kejadah ko pukimak ko kt tmpat aku?

    ReplyDelete