Friday 3 February 2012

Aku Mahu Berubah

Hmmm.. lama betul rase tak tulis blog sepi ni.. tulisanku bukan utk sesiapa.. bukan utk apa2.. cuma sekadar meluahkan rasa dlm hati..

Sedih betul bila org terdekat kita..family maksud aku..Jauhhhhh menyimpang dgn landasan islam. Dan kita ataupun aku,, hanya boleh tgk.. Damn it..!! Benci betul bila dengar darah daging MABUK air kencing setan.. Benci tgk dgn bau air kencing setan.. semuanya setan..!!! Kenapa Allah duga aku kena tgk semua 2 sorang2 tanpa ade pasangan utk aku berkongsi benci, marah, geram...??

Lg sadis bila mak tahu semua 2.. tp mak pun kadang2 setuju bila kakak, abg beli TOTO.. Dan bila cerita pd ayah, tak ada sebarang beza.. Keluarga anda semua mcm tu jgk ke? Saya rasa tak kan? Dan kenapa saya rasa semua 2 ?? Kerana saya kuat? Kuat sangat ke saya sampai di uji mcm ni?

Hari ke hari makin banyak soalan yg duk main2 dlm minda n hati ni.. Terlampau byk soalan..!! Sampai bila saya kena mengeluh? berdoa? Saya bukan anak yg baik.. bukan hamba Allah yg baik.. bukan adik yg baik..n bukan BAIK tp saya tak jahat.. Tolonglah bantu saya.

Menangis? Puas rasanya... Penat? Ya saya sgt penat.. Tuhan tolong hambamu yg lemah ini... Bantu aku keluar dari sini....


tolong bantu aku........

No comments:

Post a Comment